![]() |
|
|||||||
| Foorumi | Rekisteröidy | Galleria | Käyttäjät | Kalenteri | Etsi | Viestit tänään | Merkitse foorumit luetuiksi |
![]() |
|
|
Työkalut | Näyttö... |
|
|
#21 | |
|
Käyttäjä
|
Lainaus:
![]() (ja mokkulasta katkee yhteys joka tunti) -EDIT- Mokkulan latausnopeus on tänää pudonnu alle 20kbps.. ...koko päivän nopein latausnopeus oli 22kbps! ![]() Koita silläki sitte pelata. Last edited by wulfie : 29.06.2010 at 08:16 PM. |
|
|
|
|
|
|
#22 | |
|
Käyttäjä
|
Lainaus:
Kerran pääsin peliin sisälle, mutta sillon ei näkyny oma ava ollenkaan, eikä useimmat masiinat (tt, revival, yms), muut avat kylläkin näkyi, mutta itse en pystyny liikkumaan. No uudestaan supportin kanssa väännettiin ja lopulta viitsivät ilmoittaa, että kyllä se johtuu tosta sun mokkulasta ja heillä kuulemma ennenkin ollu ongelmia mokkula liittymien kanssa. (Ja olin siis heti ekassa support viestissä sanonu, millä vehkeellä peliin yritän) Kaksi viikkoa tais näissä toilailuissa mennä ja ainut mitä sain irti oli, että taisin Oton nähdä kertaalleen ja jollain pierulla onnistuin privassa juttelee joidenkin muiden kanssa pari minuuttia. Mutta mutta ehkä se sitten oli vaan mun mokkula ![]() |
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Käyttäjä
|
Joo langattomallaki meinaa tökkiä vähän väliä ku tulee joku pikku katkos ja sitte dataa pukkaa vanhalle näytölle hulluna, pahinta jos tulee joku hoffi just ja kaikki valot pukkaa näyttöön kerralla.
|
![]() |
| Työkalut | |
| Näyttö... | |
|
|